Go Ahead Eagles Soccer Camp in de zomervakantie bij Sportclub Deventer

Heb jij zin om in de aankomende zomervakantie ook lekker te voetballen? Dat kan! Op maandag 18, dinsdag 19 en woensdag 20 juli wordt er bij Sportclub Deventer een super leuk 3-daags Go Ahead Eagles Soccer Camp en Keeperskamp georganiseerd, dagelijks van 9.00 uur – 15.00 uur, voor jongens en meisjes in de leeftijd 6 t/m 15 jaar. Aanmelden kan via www.ga-eagles.nl/soccercamps

Programma Go Ahead Eagles Soccer Camp
Tijdens het Go Ahead Eagles Soccer Camp zullen de deelnemers een gevarieerd programma aangeboden krijgen met verschillende leuke spel- en voetbalvormen op het veld met afwisselend een leuke animatie activiteiten zoals bijvoorbeeld een Go Ahead Eagles voetbalquiz waarbij mooie prijzen te winnen zijn. Deelname aan het 3-daagse Go Ahead Eagles Soccer Camp bedraagt € 159,-.

Wat kan jij als deelnemer aan het Go Ahead Eagles Soccer Camp verwachten?
– Een gaaf Go Ahead Eagles Soccer Camp tenue (shirt, broek en sokken)
– Professionele en enthousiaste begeleiding
– Dagelijkse lunch, tussendoortjes en drinken
– Meet & Greet met eerste elftalspeler(s) Go Ahead Eagles
– Kans op leuke prijzen
Ga snel naar www.ga-eagles.nl/soccercamps voor meer informatie of om je (klein)zoon/(klein)dochter in te schrijven.