ING Vriendinnenmiddag vrijdag 3 juni 2022

Kom naar de vriendinnenmiddag van SVO Deventer ’21 en maak kennis met voetbal!

Op deze middag mogen alle speelsters in de leeftijdsklasse O9 t/m O13 hun vriendin(nen), klasgenote(s), of buurmeisje(s) meenemen die ook geïnteresseerd zijn in voetballen (maar je mag je ook gewoon met je teamgenoten opgeven).

Ervaren trainers zullen onze voetbalsters leuke voetbaloefeningen laten doen en nieuwe meiden kennis laten maken met voetbal en met SVO Deventer ’21 (samenwerking meiden-vrouwenvoetbal FC RDC / Sportclub Deventer). Daarnaast zullen er wedstrijdjes gespeeld worden en zullen we de middag op een leuke manier afsluiten. Bij dit alles staat plezier maken voorop.

Meld je aan (zowel leden als meisjes die geïnteresseerd zijn in voetbal), dan gaan we er een leuk voetbalfestijn van maken.

Er zijn geen kosten aan verbonden.

Wanneer:      vrijdagmiddag 3 juni 2022
Hoe laat:       van 15:15 (inloop), start 15:30 tot 18:00 uur
Waar:            Sportpark De Zandweerd
                   Sportveldenlaan 28  Deventer

Opgeven kan t/m 30 mei via onderstaand mailadres onder vermelding van naam en leeftijd:

meidenendamesvoetbal@svodeventer21.nl

Vragen over meidenvoetbal of de vriendinnendag? Stel ze via bovenstaande mailadres!