Jeugdzaken

Onder jeugdzaken valt de jeugdcommissie met de leeftijdscoördinatoren, de scheidsrechterscommissie en het wedstrijdsecretariaat.
Het bestuurslid Jeugd, Chris Kiehn, behartigt de belangen van jeugdzaken binnen het bestuur.

Contactgegevens leefdtijdscoördinatoren

Ronald Timmers : JO6 mini’s ; email: mini@sportclubdeventer.nl
Wouter Bijman : JO7 mini’s en JO8 ; email: mini@sportclubdeventer.nl
Jolina Albers : JO9 t/m JO11 ; email: JC7-9@sportclubdeventer  JC10-11@sportclubdeventer.nl
VACANT : JO12 en JO13 ; email: JC12-13@sportclubdeventer.nl
Theresa Roseboom : JO14 en JO15 ; email: JC14-15@sportclubdeventer.nl
Barbara Dingen : JO16 t/m JO19 ; email: JC16-19@sportclubdeventer.nl

Handleiding Kader
Voor het kader van de jeugdteams (trainers en leiders) is een handleiding opgesteld. Hierin staat alle relevante informatie over het trainen of leiden van een team. toegevoegd zijn ook voorbeeld mails die leiders kunnen gebruiken richting de (ouders van de) spelers van het team. Een nieuwe versie van de handleiding voor het kader zal binnenkort beschikbaar worden.

Richtlijnen teamindelingen
Voor de teamindelingen aan het einde van elk seizoen ter voorbereiding van het volgende seizoen zijn richtlijnen opgesteld. Hiermee probeert Sportclub Deventer helder en transparant te zijn over de gang van zaken en de planning rondom de teamindelingen. De richtlijnen zijn te vinden via onderstaande link. Indien je hier vragen over hebt, stuur dan een e-mail aan tcjunioren@sportclubdeventer.nl en/of jeugd@sportclubdeventer.nl.

Indeling richtlijnen