Minivoetbal

Op de zaterdagochtend van 9:00 tot 10:00 trainen de jongste mini’s (JO6). Het uur daarna vanaf 10:15 tot 11:15 trainen de JO7 mini’s. Tijdens de training staan de meisjes en jongens centraal, waarbij gezorgd wordt dat kinderen zichzelf kunnen zijn ongeacht welk niveau ze hebben. Een opvallende eigenschap van de mini training is dat ouders een belangrijke rol vervullen. We sluiten de training altijd af met een wedstrijdje ouders tegen de mini’s.

Met regelmaat spelen we een mini-pupillen toernooi (Sterren League) met verenigingen uit Deventer en omstreken.

Dus als je interesse hebt om te komen voetballen bij Sportclub Deventer en je bent nog geen 6 jaar en 8 maanden meld je dan aan bij Ronald/Wouter via mini@sportclubdeventer.nl of secretariaat@sportclubdeventer.nl en kom drie keer vrijblijvend trainen.

Het beleid van Sportclub Deventer bij de mini’s heeft als doel dat:

• Kinderen zichzelf kunnen zijn
  • Kinderen een sportieve mentaliteit meekrijgen
  • Kinderen genieten van elkaars enthousiasme en humor
  • Kinderen op een speelse wijze met voetbal in aanraking komen