Spelers JO19-1 krijgen kickboks work out bij Studio Geronimo

Voor Sportclub Deventer JO-19-1 kon afgelopen zaterdag geen oefentegenstander gevonden worden. Door trainer Cees Marbus en teammanager Aalbrecht Rijk werd echter snel overgeschakeld naar een alternatief trainingsprogramma bij Geronimo Kickboksschool aan de Michiel de Swaenstraat 9 te Deventer.

In een anderhalf uur durende workout werden de spelers door Geronimo en zijn zoon onder handen genomen (zie hiervan een filmpje op de Instagram pagina van Sportclub Deventer). Naast dat deze work out v.w.b. souplesse en voetenwerk een geweldige aanvulling op het bestaande voetbaltrainingsprogramma van de spelers O19-1 is, verbetert het ook fysieke en mentale conditie van de spelers. Zie voor meer informatie www.studiogeronimo.com.