Uitnodiging Vrienden van Sportclub Deventer

Als Vrienden van Sportclub Deventer (v/h Club van 100) hebben we in de loop der jaren veel bijgedragen aan onze club. Tijdens een gezellige avond bepalen we de doelen voor het komende jaar. Je kan zelf ook ideeën aandragen. Vervolgens wordt er gestemd en gaan we aan de slag met de realisatie ervan.

Vorig jaar is ons clubhuis voorzien van sfeervolle verlichting. De aanschaf, maar ook de aanleg ervan inclusief aanpassing van de elektra, is bekostigd door de Vrienden van Sportclub Deventer.

De AED in het wedstrijdsecretariaat is aangeschaft door de Vrienden van Sportclub Deventer. We hopen het apparaat nooit te hoeven gebruiken, maar mocht de situatie zich voordoen…

De belettering en rode striping van ons clubhuis is aangeschaft (en aangebracht) door de Vrienden van Sportclub Deventer.

Maar er is nog meer. Zo zijn alle TV-schermen in de kantine en de picknicktafels buiten aangeschaft door de Vrienden van Sportclub.

Op dit moment hebben we een kleine 60 leden. Graag verwelkomen we ook jou om voor onze mooie club wat extra’s te kunnen doen. Voor slechts € 50 (<23 jaar en student € 25) ben je een jaar lang Vriend van Sportclub. We hopen natuurlijk wel dat we jou nog lang als Vriend in ons midden mogen hebben. Ben je erbij?

Op vrijdag 22 april komen we weer bij elkaar voor een gezellige avond. Je bent welkom vanaf 20:00 uur in ons clubhuis. We starten om 20:30 uur.

Wellicht tot dan!

Het Bestuur van de Vrienden van Sportclub Deventer