Word jij onze nieuwe held?

Word jij onze nieuwe held? Sportclub Deventer is op zoek naar nieuwe vrijwilligers om ons te helpen bij het runnen van onze vereniging. Wil jij je steentje bijdragen en deel uitmaken van onze vereniging? Meld je dan aan als vrijwilliger! Jouw hulp is belangrijk om onze club te laten groeien en bloeien.

Vele handen maken licht werk. Staat er iets bij wat jou lijkt, meld je dan aan via de aanmeld link onder de functie.

Urgent

Taak: Coordineert de technische zaken bij senioren-teams

Zorgt voor een evenwichtige team-indelingen en is aanspreekpunt voor technische zaken bij de senioren.

Tijdsbesteding: 1,5 uur per week, met piek aan het begin van elk seizoen.

Aanmelden

Taak: Coördineert de technische zaken bij jeugd-teams
Zorgt voor een evenwichtige team-indelingen en is aanspreekpunt voor technische zaken bij een leeftijdscategorie in de jeugd.

Tijdsbesteding: 2 uur per week, met piek aan het begin van elk seizoen.

Aanmelden

Taak: Bardienst draaien en nieuwe vrijwilligers opleiden

Het regelmatig draaien van bardiensten als senior medewerker, waardoor et kennis en ervaring ook nieuwe vrijwilligers kunnen worden opgeleid.

Tijdsbesteding: 3 uur per dienst

Aanmelden

Taak: Coördineren van de niet-voetbaltechnische zaken voor alle leden binnen de leeftijdscategorie.

Stimuleert het zelfsturende vermogen per team, heeft het overzicht over zaken die spelen binnen de leeftijdscategorie, bemiddelend of corrigerend optreden indien nodig.

Tijdsbesteding: 1 uur per week, met piek aan het begin van elk seizoen.

Aanmelden

Taak: Organiseren van alle zaken in het clubhuis

Bijhouden van voorraad, inplannen bardiensten, borgen van een net en opgeruimd visite-kaartje van de vereniging.

Tijdsbesteding: 2 – 3 uur per week.

Aanmelden

Taak: Inzetten van jeugdscheidsrechters en vergroten scheidsrechters-pool
Het inplannen van een pool jeugd-scheidsrechters, begeleiden op de zaterdag-ochtend, bijhouden van nieuwe regels, verbreden van kennis onder alle leden, geven van cursussen voor geïnteresseerde ouders voor fluiten en vlaggen.

Tijdsbesteding: 1 uur per week, exclusief begeleiding op zaterdag ochtend.

Aanmelden

Taak: Organiseren van activiteiten en festiviteiten binnen de vereniging.

Het organiseren van leuke activiteiten voor alle leden, zoals Sinterklaas, Feestavond, Toernooi, Seizoens-afsluiting, Seizoens-opening, Jubilea, Ouder/kind wedstrijden, Jeugd bij 1e elftal betrekken, Bingo, Darts, enz enz

Tijdsbesteding: Pieken in aanloop naar activiteiten

Aanmelden

Taak: Borgen van een soepele verloop van de wedstrijddagen bij de jeugd.

Ontvangen van en wegwijs maken van tegenstanders, inpectie kleedkamers rondom wissel-momenten, klaarzetten thee/ranja voor teams, bemiddelend of corrigerend optreden indien nodig.

Tijdsbesteding: Aantal uren op zaterdag

Aanmelden

Taak: Inname en uitgifte van materialen
Beheer van voetbal-materialen van de vereniging inclusief voorraadbeheer

Tijdsbesteding: 2 uur per week

Aanmelden

Taak: Gang van zaken rondom één team organiseren

Een trainer en een leider vormen het duo dat alles rondom één team regelt, zoals training, wedstrijden, uitjes, toernooien.

Tijdsbesteding: 4 uur per week (training en wedstrijden)

Aanmelden

Is op afroep beschikbaar voor klein onderhoud in en rondom complex

Geen eenmalige klus-actie, maar doordeweeks houdt een klein groepje heren het complex netjes en voert kleine reparaties uit. De groep heeft behoefte aan uitbreiding

Tijdsbesteding: Variërend naar eigen beschikbaarheid

Aanmelden

Taak: Onderhoudt relaties met en werft nieuwe sponsoren

Houdt bestaande sponsoren binnen de deur door pro-actief accountmanagement en breidt de groep sponsoren uit door acquisitie.

Tijdsbesteding: 1,5 uur per week

Taak: Vlaggen van wedstrijden 1e elftal zaterdag

Zowel uit- als thuiswedstrijden van ons 1e elftal zaterdag vlaggen.

Tijdsbesteding: 3 uur op wedstrijd-dagen