Herstel logo’s uitgereikte trainingspakken

Zit het sportclublogo van de ziptop (trainingspak) van je zoon/dochter los of is die eraf? Dan is dit bericht voor jou:

Op woensdag 13 november en woensdag 27 november tussen 18.30 uur en 19.30 uur zijn Buitink en de drukker in ons clubhuis aanwezig om deze te herstellen.

• Logo er helemaal af? Op deze avonden wordt een nieuw logo ter plaatse weer opgeplakt.
  • Logo zit los maar niet helemaal af? Dan wordt het artikel ingenomen. Deze komt dan zo spoedig mogelijk (maar dus niet op dezelfde avond) retour.

Wanneer je niet op één van deze avonden aanwezig bent dan kun je zelf naar Buitink in Colmschate gaan om dit kostenloos te laten herstellen.

Heb je nog helemaal geen trainingspak, of ruilen voor een grotere maat?

• De nabestelling is bijna binnen, nog heel even geduld. Een update volgt nog!

Groetjes De Outfitcommissie