Vrienden van Sportclub Deventer

Sportclub Deventer is een club in beweging. We groeien in aantal leden en ook het niveau van het voetbal gaat met sprongen vooruit. Binnen onze club is er de laatste jaren veel gerealiseerd. Denk alleen maar aan de verbouwing van ons clubhuis en de renovatie van ons complex met o.a. twee kunstgrasvelden. Wanneer je goed hebt opgelet, heb je kunnen zien dat ons clubhuis onlangs is verfraaid met raambekleding en is afgelopen zomer de buitenzijde voorzien van een logo bij de entree. Ook is de naam van onze club op de voor- en achterzijde aangebracht om de herkenbaarheid te vergroten. Erg mooi allemaal, maar zonder De Vrienden van Sportclub Deventer (v.h. Club van 100) was dit zeker niet mogelijk geweest.

Dit gezelschap zorgt namelijk al jaren voor een extra financiële impuls voor de vereniging en daar zijn wij erg blij mee. Jaarlijks komen De Vrienden bij elkaar voor de jaarlijkse gezellige avond. Tijdens die avond kunnen zij ideeën inbrengen voor nieuwe doelen ter ondersteuning van onze vereniging. Meld je ook aan als Vriend en denk mee. Voor € 50 heb je een hoop lol en de club is er blij mee. Wat wil je nog meer?

Sinds kort heeft De Vrienden van Sportclub Deventer haar eigen Facebookpagina, neem eens een kijkje en volg ze om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen op www.facebook.com/Vriendenvansportclubdeventer of neem contact op via email: vrienden@sportclubdeventer.nl

Bestuur Sportclub Deventer