Outfitcommissie

De bestelling, uitgifte, inname van clubkleding is in handen van de Outfitscommissie.

De outfitcommissie
De outfitcommissie bestaat uit:

• Sandra Warnier
  • Martijn Oude Nijeweme
  • Inge Oude Nijeweme

Wij verzorgen de wedstrijdtenues voor de pupillen en de Jeugd.

Nieuwe leden kunnen op afspraak via de mail een tenue ophalen(outfits@sportclubdeventer.nl). Bij het ophalen van het tenue dient er 50 euro borg betaald te worden door middel van een pinbetaling.
Het tenue bestaat uit een shirt, broekje en sokken.

Bestaande leden kunnen elke 1e maandag van de maand van 18.00 tot 19.00 kapotte of te kleine kleding omruilen. Hiervoor dient er eerst een afspraak gemaakt te worden via de mail.
Let op: in de maanden december en januari is er de eerste maandag van de maand geen ruilavond. Voor de start van de competitie in het nieuwe jaar wordt er nog een middag/avond gepland om te ruilen. Wanneer dit is, wordt op de website bekendgemaakt.

Uitgeschreven leden kunnen elke 1e maandag van de maand van 18.00 tot 19.00 het tenue inleveren. Hiervoor dient ook eerst een afspraak gemaakt te worden via de mail. Wanneer er borg voor het tenue betaald is, zal dit zo spoedig na het inleveren van het tenue door de penningmeester op uw bankrekening teruggestort worden. Controleer daarom bij het inleveren van het tenue of de outfitcommissie het correcte IBAN bank rekeningnummer heeft.

Het gebeurt helaas regelmatig dat tenues vies of nat ingeleverd worden. Daarom het verzoek om tenues schoon, vlekvrij en droog in te leveren. Zodat de outfitcommissie de tenues in nette staat weer door kan geven aan een ander lid!

Bij zoekgeraakte kleding kunt u tegen betaling nieuwe kleding. Hiervoor gelden de volgende bedragen.

Shirt     35,00 euro
Broek  10,00 euro
Sokken  5,00 euro

Wij zijn te bereiken via : outfits@sportclubdeventer.nl