Ledenadministratie

De ledenadministratie bestaat uit:

• Irene Vinkenburg (applicatiebeheer en uitschrijvingen)
  • Gerrie Albers (senioren)
  • Michiel Zetzema (junioren JO12 t/m JO19)
  • Almir Tiric (pupillen JO6- t/m JO11)
  • Ellis Bobeldijk (VOG)
  • Charlotte van Stiphout (leiders en trainers jeugd)
  • Clea Evers (leergeldcheques/ stichting rechtop)

Wij houden ons bezig met het in- en uitschrijven van leden en vrijwilligers. Tevens nemen wij de administratie ten behoeve van de contributie, mailings, indeling van teams, spelerspassen en de KNVB apps Voetbal.nl en Wedstrijdzaken voor onze rekening.

Contact: ledenadministratie

In de maanden dat er competitie wedstrijden zijn, zijn wij de eerste zaterdag van de maand in het clubhuis aanwezig tussen 10 en 12 uur. Je kunt ons dan vinden in de bestuurskamer voor vragen over inschrijven, uitschrijven, voetbal.nl, de wedstrijdzaken app en Club Collect.

Voor de meiden van de SVO (vanaf MO11 en ouder) is het beter om rechtstreeks contact op te nemen met de secretaris van de SVO.

Wanneer neem je contact op met de ledenadministratie?

• Om je in te schrijven als lid gebruik je het inschrijfformulier dat je klunt vinden onder het menu “lid worden” op de website.
  • Om je uit te schrijven stuur je een mail naar het speciale uitschrijf-mailadres. Zie ook uitschrijven.
  • Wijzigingen in je gegevens doorgeven kan via een e-mail naar de ledenadministratie of via de betaalpagina van ClubCollect.)
  • Als je niet kunt inloggen op Voetbal.nl of – als je teamleider bent – Wedstrijdzaken, dan kunnen wij je vaak helpen.
  • Voor al je andere vragen over in- en uitschrijven stuur je ons een mail.

Het komt een heel enkele keer voor dat mails niet aankomen bij de ledenadministratie. Meestal heeft dat te maken met typefouten in het mailadres, maar af en toe is de reden onduidelijk. In dat laatste geval kun je dan een mail sturen naar de secretaris, of een briefje in de witte brievenbus in de gang van het clubhuis doen (waarop staat “Leergeldcheques”). Zet op dat briefje je naam, je e-mailadres, en het verzoek aan de ledenadministratie om contact op te nemen. Dan sturen wij jou een e-mail, maar het kan dan even wat langer duren.