Lid worden

Sportclub Deventer is een club in beweging. Wij bieden zowel mogelijkheden voor recreatief als prestatievoetbal en voor zowel jongens als meisjes. En altijd staat plezier voorop. Als je wil eerst wil ervaren of voetbal en onze mooie club wat voor jou is dan kun je eerst een keer komen meetrainen.

Ook mensen die niet voetballen en Sportclub Deventer willen steunen kunnen zich aanmelden. Je wordt dan ingeschreven als vrijwilliger (niet spelend lid).

Aanmelden

Je kunt je aanmelden bij Sportclub Deventer via de knop Inschrijfformulier hierboven. Let op: Vlak boven de privacy instellingen word je gevraagd om akkoord te gaan met de statuten. Dit vinkje is verplicht, maar staat op een onlogische plek en kun je makkelijk over het hoofd zien. (De statuten kun overigens vinden onder het menu Bestuur.)

Aangemeld, hoe nu verder?

Welke stappen volgen er na de aanmelding en voordat er in wedstrijdverband kan worden gespeeld? We leggen het hier even uit.

Het is na de aanmelding niet vanzelfsprekend dat je direct mee kan doen aan de wedstijden. Je wordt ingedeeld bij een team. Er kan meestal direct meegetraind worden. Zo ervaren jij (en bij jeugdspelers ook de ouders) én de club of je de goede keus hebt gemaakt en in het juiste team bent ingedeeld. Plezier in trainer staat daarbij voorop. De vaardigheden worden dan duidelijk, evenals de ambities. Tot zolang ben je eigenlijk aspirant lid. Als iedereen positief is, word je spelend lid en kun je aan wedstrijden deelnemen. De leeftijdcoördinator onderhoudt het contact over deze voorgang.

Privacyverklaring

Onze privacyverklaring vertelt je meer over wat wij doen met je gegevens. Deze kun je hieronder vinden in een downloadbestand. Het andere downloadbestand is een informatiebrochure voor leden. Daarin staan allerlei praktische afspraken die we bij Sportclub Deventer hebben gemaakt.

Voor uitschrijven mail je naar het uitschrijfmailadres en voor meer informatie kijk je op informatie over lidmaatschap, of mail je naar de ledenadministratie. Uitschrijven kan twee maal per jaar: voor 15 juni of voor 15 december.

Privacy verklaring