Internationaal Frans Hemmelder Toernooi 2024

Op vrijdag 31 mei en zaterdag 1 juni zal het jaarlijkse Frans Hemmelder Toernooi (FHT) weer plaatsvinden op de velden van Sportclub Deventer. Het internationaal Frans Hemmelder Toernooi is een voetbaltoernooi voor eerste elftallen, dat al ruim 35 jaar (meestal) in het laatste weekend van mei wordt gehouden. De organisatie is in handen van de Stichting FHT, bestaande uit leden van Sportclub Deventer.

De vrijdag zal voornamelijk in het teken staan van het ontvangen van de buitenlandse gasten uit Denemarken, Engeland en Duitsland. Tevens vinden dan de jaarlijkse Ouder/kind wedstrijden plaats. Daarnaast zal het 1e elftal van Sportclub Deventer het opnemen tegen de JO17-1, uitkomend in de KNVB 7e divisie.

Zaterdag wordt het toernooi gespeeld. Nieuw dit jaar is dat wij hebben gekozen voor een poule voor 1e elftallen en een poule voor lagere elftallen. Na afloop van het toernooi zal er een BBQ en een feestavond zijn. Wij hopen jullie allemaal te mogen begroeten tijdens het toernooi.

Zaterdagmiddag 14:30u wordt tevens een speciale vriendenmiddag georganiseerd. Word donateur van het FHT voor 10 euro per jaar. Steun hiermee het FHT en laat je in de watten leggen op de Vriendenmiddag.

Dit toernooi is vooral mogelijk gemaakt door de nimmer aflatende inzet van het organisatiecomité FHT (vrijwilligers Sportclub Deventer). Tevens graag speciale aandacht voor de FHT sponsoren.

Toernooischema, sponsoren en deelnemende teams staan in de toernooigids, klik op de link hieronder.

LINK NAAR DE TOERNOOIGIDS: Boekje FHT 2024