Gezocht: videoanalist

Profiel: vrijwilliger, student, stageproject

Ben jij gek op voetbal en techniek? Enthousiast, handig met een laptop en vind je het leuk om mensen verder te helpen in hun ontwikkeling? Dan is de functie van videoanalist iets voor jou.

Sportclub Deventer gaat vanaf het nieuwe seizoen met behulp van de nieuwste technieken situaties uit wedstrijden en trainingen als voorbeeld te gebruiken om ervan te leren. Elke week worden wedstrijden en/of trainingen van onze selectieteams opgenomen met het VEO-systeem door de videoanalist en gecodeerd met behulp van de Nacsports-software. Deze gefilterde (gecodeerde) beelden worden in de vorm van korte presentaties beschikbaar gesteld aan de staf en aan de spelers, waarmee we hen helpen zich verder te ontwikkelen.

Taken en verantwoordelijkheden

• Filmen en coderen van wedstrijden en trainingen
  • Verwerken van videobeelden en data tot presentaties

Wat bieden wij