Sportieve en gezellige seizoensafsluiting jeugdtrainers

Zaterdag 11 juni j.l. sloten jeugdtrainers van Sc Deventer met een onderling toernooitje en een goed verzorgde BBQ het seizoen af. 4 Mixed team (jong en oud) speelden op velden en doelen van aangepast formaat een onderlinge competitie. Luuk Smeets had, in het kader van zijn studieopdracht, het toernooi en alles wat erbij hoorde prima georganiseerd, enthousiast ondersteund door Barbara. Beiden dank!

Luuk had de teams de namen gegeven van betaald voetbalclubs uit het verleden die inmiddels al
(lang) niet meer bestaan. Onder leiding van neutrale scheidsrechters (dank voor jullie hulp!) speelden
de latere winnaar SVV Schiedam tegen FC Wageningen, RBC Rozendaal en SC Veendam. Het werden
doelrijke partijtjes met technische hoogstandjes en tactische misverstanden, maar zo hoort het ook.
Gelukkig bleven ernstige blessure uit, de volgende dag zullen zeker de oudere trainers nog wel hier

en daar een pijntje hebben gevoeld, maar “alles” voor het goede doel.

De nazit met enkele… drankjes en heerlijk BBQ o.l.v. braadmeester Sander (dank!) sloten deze eerste activiteit af. Volgend jaar weer!