Go Ahead Eagles komt naar Sportclub Deventer

Wij hebben een leuke aankondiging, in de zomervakantie wordt er bij Sportclub Deventer wederom een leuk 3-daags Go Ahead Eagles Soccer Camp georganiseerd, dagelijks van 9.00 uur – 15.00 uur voor jongens en meisjes in de leeftijd 6 t/m 15 jaar. Jeugdleden van Sportclub Deventer, vriendjes en vriendinnetjes, kinderen die bij andere clubs zitten of kinderen die nog niet op voetbal zitten, iedereen mag zich aanmelden via www.ga-eagles.nl/soccercamps.

Programma

Tijdens het Go Ahead Eagles Soccer Camp zullen de deelnemers een gevarieerd programma aangeboden krijgen met verschillende leuke spel- en voetbalvormen op het veld met afwisselend een leuke ‘rust activiteit’ zoals een voetbalquiz voor kinderen of een andere leuke verassing. Deelname aan het 3-daagse Go Ahead Eagles Soccer Camp bedraagt € 159,-.

Wat kan jij als deelnemer aan het Go Ahead Eagles Soccer Camp verwachten?

– Een gaaf Go Ahead Eagles Soccer Camps tenue (shirt, broek en sokken)
– Professionele en enthousiaste begeleiding
– Gezonde tussendoortjes en drinken
– Meet & Greet met eerste elftalspelers Go Ahead Eagles
– Kans op leuke prijzen
Ga snel naar www.ga-eagles.nl/soccercamps voor meer informatie of om je zoon/dochter in te schrijven.