Grote clubactie 2023

Beste leden, ouders van leden, vrijwilligers, donateurs en sponsoren,

Ook dit jaar doet Sportclub Deventer weer mee aan de Grote Club Actie. Dit jaar is het doel om geld in te zamelen voor trainingspakken voor al onze jeugdleden.

Hoe werkt de actie?

• De actie is heel simpel van opzet; de leden verkopen loten van € 3 per stuk, hiervan is € 2,40 opbrengst voor onze vereniging.
  • De lotenkopers maken kans om mooie prijzen te winnen.
  • De Grote Club Actie start op zaterdag 23 september en loopt tot en met 13 november.
  • Op 28 november vindt de trekking van de prijzen plaats.

Wat verwachten we van onze leden?

Jeugdleden
We gaan ervan uit dat elk jeugdlid in ieder geval 3 loten zal verkopen.
Alle jeugdleden (mini’s t/m JO17) krijgen een persoonlijke verkooppagina die gemakkelijk gedeeld kan worden met familie, vrienden en kennissen via whatsapp, mail of social media.

Daarnaast worden aan alle mini’s tot en met JO13 aankomende week een verkoopboekje uitgereikt, waarmee de jeugdleden zowel fysiek als online loten kunnen verkopen.
Op elk verkoopboekje staat een QR-code die door linkt naar de persoonlijke verkooppagina van het jeugdlid.

Jullie enthousiasme en inzet wordt beloond!
Tijdens de Nieuwjaarsreceptie reikt het bestuur van Sportclub Deventer prijzen uit aan de jeugdleden die de meeste loten hebben verkocht.

Senioren
Om ons mooie doel te verwezenlijken nemen we ook de senioren weer mee in de actie!
Met 1 Superlot (voor de prijs van € 150) koop je als team in 1 keer 50 loten.
Hiervan gaat er € 120,- rechtstreeks naar ons actiedoel: trainingspakken voor onze jeugdleden!

En ook als je geen lid bent, maar onze club wel een warm hart toedraagt kun je vanaf 23 september loten kopen of verkopen via onze algemene verkooppagina’s:

* Via de link https://lot.clubactie.nl/lot/sportclub-deventer/320266

* Wil je een superlot aan- of verkopen? Dan kan dat via Steun Sportclub Deventer met een Superlot – Grote Clubactie https://lot.clubactie.nl/superlotkopen/sportclub-deventer/320266

Klaar voor de start?

• In de week van 19 september tot en met 23 september worden aan de mini’s t/m JO13 de verkoopboekjes uitgereikt na afloop van de trainingen.
  • Op 23 september ontvangen alle jeugdleden een mail met hun inlogcode naar hun persoonlijke verkooppagina.
  • De seniorenteams krijgen per team 1 Superlot uitgereikt.

Met Sportieve groet,

Gerrie, Irena en Sabine