Hulp gevraagd!

Aan het einde van dit seizoen en aan het begin van het volgende seizoen heeft de vereniging dringend hulp nodig.

~~

UPDATE:

Dank voor alle aanmeldingen voor het helpen met tenues en trainingspakken uitreiken. Er is nog 1 plekje onbezet: zaterdag ochtend 31 augustus!

Voor de grote zomerschoonmaak gaan de aanmeldingen helaas niet zo hard. We hebben vele handen keihard nodig. Dus kom, help mee en steun je vereniging!

~~

• Einde seizoen 2023/2024: Het clubhuis en het kleedkamergebouw hebben dringend een grondige schoonmaakbeurt nodig. Denk hierbij aan de keuken, koelcel, achter de bar, ramen, wc en douches. De schoonmaakochtend is gepland op zaterdag 20 juli. We starten om 9:00uur en met voldoende mensen verwachten we rond 12:30uur klaar te zijn. Neem svp een emmer, doekje, raamwisser, allesreiniger, spons enz mee. We denken dat we zeker wel 20 mensen nodig hebben!
  • Begin seizoen 2024/2025:
    • De Grote Clubactie vorig jaar en een aantal sponsoren hebben het mogelijk gemaakt dat komend seizoen voor alle jeugdleden (JO-teams) trainingspakken beschikbaar zijn. Het uitreiken van 400 trainingspakken is nogal een logistieke operatie.
      • Elke avond: maandag 2 t/m donderdag 5 september
      • Tijd: 17:30uur tot 20:00uur
      • Per avond 3 vrijwilligers nodig
    • Om het nieuwe seizoen te starten moeten nieuwe leden een wedstrijdtenue ophalen en is er tevens een ruil-mogelijkheid voor bestaande leden.
      • Zaterdag 31 augustus
      • Tijd: nader te bepalen (ochtend)
      • 2 vrijwilligers nodig

Geef je op via een email aan secretariaat@sportclubdeventer.nl o.v.v. de activiteit waar je aan wilt bijdragen. Indien dat het uitreiken van de trainingspakken is, dan natuurlijk ook de dag / de dagen  vermelden dat je kunt.

Bij voorbaat dank voor jullie hulp!