Inleveren tenues en trainersjassen

Heb je je uitgeschreven bij Sportclub Deventer en ben je in het bezit van een SCD-wedstrijdtenue of een SCD-trainersjas? Dan is er op 17 juni de gelegenheid om deze in te leveren, zodat je je betaalde borg terugkrijgt.

• 17 juni 2024
  • 18:00 – 19:00 uur
  • Kantine Sportclub Deventer

Let op:

• Dit bericht is voor uitgeschreven JEUGD van Sportclub Deventer. Graag van tevoren aanmelden via e-mail: outfits@sportclubdeventer.nl.
  • Uitgeschreven SENIOREN: graag via e-mail naar senioren@sportclubdeventer.nl een inlever-moment afstemmen.
  • Uitgeschreven SVO DEVENTER’21 meiden en dames: graag via e-mail naar secretaris@svodeventer21.nl een inlever-moment afstemmen.

Tot slot: de schaarse kleding-inlevermomenten voor de zomervakantie zijn niet bedoeld om kleding te ruilen voor andere maten. Er volgt een datum na de zomervakantie maar voor de start van het seizoen om kleding te ruilen.

Groeten, de Outfitcommissie