In Memoriam: Paul Loffeld (1941 – 2023)

Met grote droefenis hebben we vernomen dat afgelopen dinsdag 5 december ons lid van het eerste uur Paul Loffeld, op 81-jarige leeftijd is overleden. Paul speelde onder andere in de hoofdmacht van onze vereniging en heeft zich verder altijd ingezet als vrijwilliger. Hij was druk doende als er een verbouwing, onderhoud of klussen werden uitgevoerd. Verder zette Paul zich jarenlang in voor het beheer van de kantine en de accommodatie. Ook was hij jarenlang de drijvende kracht voor het Frans Hemmelder Toernooi. Paul is dan ook door de ALV benoemd tot lid van verdienste.

De laatste jaren was Paul helaas niet meer in staat om bij zijn geliefde club aanwezig te zijn. Wel heeft Paul zo lang als mogelijk de klaverjasavond bijgewoond.

Aanstaande zaterdag zal voor de wedstrijd van het eerste elftal een minuut stilte in acht worden genomen om Paul te gedenken en te eren. We nodigen onze leden uit van deze gelegenheid gebruik te maken om dit met elkaar te delen.

Wij wensen ook langs deze weg Riet, de kinderen en (achter)kleinkinderen, familie en vrienden alle sterkte met het dragen van dit verlies.

Namens het bestuur,

Xander van Weeteringen