In Memoriam: Martin Stegeman (1947 – 2024)

Donderdag 11 januari j.l. is ons oud-lid Martin Stegeman, op 76-jarige leeftijd overleden. Martin speelde onder andere in de hoofdmacht van onze vereniging en heeft daarna nog lange tijd zijn geliefde sport bij de Sportclub Deventer senioren beoefend.

Ook Martin’s zonen Mark en Tom hebben bij Sportclub Deventer de jeugd doorlopen en Tom is in de voetstappen van zijn vader getreden in de hoofdmacht van onze vereniging.

Martin is voor zijn vrijwillige inzet, onder meer als secretaris van onze vereniging , benoemd als Lid van Verdienste van de vereniging.

Aanstaande zaterdag zal voor de wedstrijd van het eerste elftal een minuut stilte in acht worden genomen om Martin te gedenken en te eren. We nodigen iedereen die Martin heeft gekend uit van deze gelegenheid gebruik te maken om dit met elkaar te delen.

Wij wensen ook langs deze weg Cécile, Tom, Mark, Kirsten, Wendy, Lunamae, Peter en Martin’s kleinkinderen, famillie en vrienden alle sterkte met het dragen van dit verlies.